دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت و کارآفرینی

اطلاعیه فارغ التحصیلان

شما اینجا هستید

نسخه مناسب چاپ

قابل توجه دانش آموختگان گرامی

ضمن عرض تبریک به مناسب دانش آموختگی و با آرزوی توفیق روزافزون

به اطلاع می رساند روزها و ساعات تحویل مدارک فارغ التحصیلی به شرح جدول ذیل می باشد. لطفاً ضمن در دست داشتن مدارک مورد نیاز در اوقات یاد شده مراجعه فرمائید. 
قبلاً از همکاری صمیمانه شما کمال سپاسگزاری را دارد.

 

ایام هفته

ساعت تحویل مدارک

شنبه الی چهارشنبه

8 صبح تا قبل از اذان ظهر

 

 

مدارک مورد نیاز:

 

 آقایان: به همراه برگه تسویه حساب (7 امضاء) و يكي از موارد ذکر شده ذیل

الف- کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم

ب- برگه اعزام به خدمت دوره ضرورت بدون غیبت و یا اضافه خدمت اولیه تا قبل از تاریخ اعزام

ج- گواهی اشتغال به خدمت دوره ضرورت با قید عدم دارا بودن غیبت یا اضافه خدمت اولیه

د- گواهی اشتغال به تحصیل معتبر با قید شماره معافیت تحصیلی و تاريخ درخواست

ﻫ- گواهی صادره از نیروهای نظامی و انتظامی مبنی بر استخدام در نیروهای مذکور

 

 خانمها: برگه تسویه حساب (7 امضاء)و موارد ذکر شده ذیل

الف - کارت شناسایی معتبر

تذکر مهم: ا- مدرک فقط به خود شخص دانشجو تحویل می شود. 2- در صورت عدم امکان حضور دانشجو نیاز به گواهی محضری

مبنی بر تحویل مدرک نامبرده به شخص دیگر می باشد .

 3 - برای تحویل گرفتن دانشنامه ، تسویه وام بلند مدت و تحویل اصل گواهینامه موقت، الزامی می باشد.

 

*************************************************************************************

قابل توجه دانش  آموختگان  گرامی

لطفاً جهت اطلاع از آماده بودن مدرک دانشنامه نهایی حداقل 6 ماه پس از صدور مدرک موقت به سایت این دانشگاه مراجعه نمائید.

1- ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان      www.semnaniau.ac.ir

 2- ورود به پرتال شخصی دانشجو               شماره دانشجویی + رمز عبور + کد امنیتی سایت

 3- ورود به پرتال شخصی، کلیک بر روی قسمت امور دانشجویی و وارد شدن به منوی فارغ­التحصیلان

4- مشاهده تاریخ ثبت و ارسال دانشنامه به سازمان مرکزی و همچنین  تاریخ برگشت و تائید دانشنامه

 

نوع گواهی

تاریخ ثبت

تاریخ برگشت

دانشنامه مقطع ....

"  "

"    "

 

 

دانش آموختگان گرامی می توانند درصورتدرج تاریخ برگشت دانشنامه از سازمان مرکزی، جهت اخذ دانشنامه ، روزهای  شنبه الی چهارشنبه  (ساعت 8 صبح تا اذان ظهر ) با همراه داشتن اصل مدرک موقت و کارت پایان خدمت برای آقایان، اصل  مدرک موقت و کارت ملی برای خانم ها به امور فارغ التحصیلان دانشگاه مراجعه نمایند.

 

(لازم به ذکر است کلیه فرمهای مربوط به امور فارغ التحصیلی در آیتم  فرم ها و بخشنامه ها  قسمت دانشجویی و فرهنگی  وب سایت دانشگاه موجود است.)

                                                                                                    

 

*************************************************************************************

Share

ارتباط با دانشگاه

  • سمنان کیلومتر 5 جاده دامغان تلفن:9-33654040-023
  • رایانامه: info@semnaniau.ac.ir

 

كلمه جايگذين عكس
كلمه جايگزين عكس
كلمه جايگزين عكس
كلمه جايگزين عكس
كلمه جايگزين عكس
كلمه جايگزين عكس
كلمه جايگذين عكس